مزایا و مختصات جاروی مرکزی

jaroo-markazimazaya-ramidas

مزایا و مختصات جاروی مرکزی نسبت به جاروهای معمولی عبارت است از :

۱- استفاده اختصاصی و مستقل( جارو مرکزی ) برای یک واحد و یا تجهیز چند واحد مسکونی با متراژ لوله گذاری متعارف و امکان استفاده همزمان سه واحد بدون وارد شدن فشار اضافی به دستگاه با بازدهی مناسب برای مشترکین در مدلهای مختلف.

۲- استفاده آسان ، مطمئن ، بدون صدا در محیط داخلی ، با قدرت و کیفیت مکندگی فوق العاده و استاندارد بدون خطر برق گرفتگی کاربر بدلیل شروع به کار سیستم با فرمان ۱۲ ولت در پریز های مکنده که از مزایا و مختصات جاروی مرکزی بشمار می آید.

۳- متحرک نبودن و استفاده از قطعات صرفا کارآمد و غیر ترئینی در مقایسه با جاروبرقی های معمولی باعث استحکام زیاد و عمری طولانی می گردد و عدم آلودگی محیط از گرد و غبار حاصل از استفاده دستگاه مزیت شایان ذکر دیگر این سیستم می باشد.

۴- در طراحی انواع جاروی مرکزی برخلاف جاروبرقی های معمولی تکنیکی بکار برده شده که همیشه می توان بطور مداوم بیش از ۹۰% از قدرت مکندگی موتور ها بهره برد، در حالیکه در جاروبرقیهای معمولی به علت عدم استفاده از این تکنیک و طراحی بیش از ۷۵% از نیروی موثر موتور هدر میرود همچنین با استفاده از تکنولوژی نرم افزاری مناسب در هدایت موتور ها دیگر نباید نگران مدت زمان روشن بودن دستگاه بود.

۵- مخزن زباله مجزا با گنجایش زیاد با عدم نیاز به تخلیه مستمر و تعویض کیسه زباله ، و استفاده از فیلترهای کاملا استاندارد و متفاوت جهت جلوگیری از ورود گردو غبار و خاک حاصل از استفاده از سیستم به محفظه موتور ها و برد الکترونیکی در مدلهای مختلف باعث محافظت و عدم استهلاک زود هنگام و غیر عادی سیستم می گردد.

۶-برد الکترونیکی: در این خصوص کلیه موارد ایمنی و حفاظتی در سطح بالا در نظر گرفته شده است و جهت راه اندازی و استفاده سیستم برخلاف انواع مشابه نیازی به متعلقات محافظ برق شهری و غیره نمیباشد چرا که تمامی موارد با استفاده از کاملترین برنامه نرم افزاری و بهترین قطعات الکترونیکی لحاظ شده و کلیه مراحل کارکرد سیستم توسط برد الکترونیکی تحت کنترل بوده و عملکرد و بروز هرنوع موردی توسط نشانگر تعبیه شده در روی دستگاه مشخص و اعلام می گردد.

۷- محصولات تولیدی آرمیداس از نظر کیفیت و صرفه اقتصادی بدون رقیب بوده و جوابگوی هر نوع سلیقه در هر سطحی از توقع و انتظار می باشد.

۸- از انواع مدلهای جاروی مرکزی میتوان بر حسب طول متراژ لوله گذاری که رابطه کاملا مستقیم با بازدهی موتورها دارد در ساختمان های مرتفع و کلیه اماکن در دست احداث و برخی صنایع با حداکثر بازدهی از نظر کیفی مورد استفاده قرار دارد.